torsdag 2. august 2012

Makro

Idag har jeg trent litt mer på makro med mellomringer. Jeg har foreløbig holdt meg til den minste av mellomringene, så mister jeg ikke fullt så mye dybdeskarphet (det er ikke mye å gå på, men nok til at man kan få litt sammenheng i bildene).

Jeg begynte å ta bilder i 8tiden imorges, det var bra lysforhold og lite vind. Jeg har blitt mer konsekvent med ISO bruken og brukte 500 ISO idag. Siden jeg har brukt mellomring får jeg ikke justert blenderåpningen, så den er på maks åpning.

                                          Lukkertid 1/250 sek.


                                          Lukkertid 1/1000Sek.


                                          Lukkertid 1/1000 sek.


                                                       Lukkertid 1/400 sek.


                                          Lukkertid 1/640 sek.


                                          Lukkertid 1/640 sek.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar