søndag 6. oktober 2013

Fugler

I dag kombinerte jeg formiddagsturen med Ronja og fotografering. Ikke det letteste når man gjør det alene, men hun er heldigvis flink som ikke trekker så mye når jeg stopper for å ta et bilde (eller 10 som det gjerne blir). Eneste problemet var at hun skjønte hva jeg tok bilde av og bestemte seg for å stå å bjeffe på fuglen som satt på strømledningen. Noe kråka heldigvis ignorerte.

Jeg fokuserte på fugler idag og jeg lærte at neste gang skal min bedre halvdel bli med for å holde styr på Ronja. Gikk glipp at et par blinkskudd, men de kommer nok en annen gang også.

Her er et lite utvalg av bildene fra dagens prosjekt. Ikke alle er helt skarpe, men jeg likte motivet så jeg tar de med allikevel.
Alle bildene er beskjærte og touchet opp litt i Lightroom.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar