søndag 30. september 2012

Spindelvev

Det har vært litt stille på bloggen i to uker, det vært så mye annet å gjøre at det har blitt dårlig med fotograferingen...

I formiddag når jeg skulle ut og plante blomsterløk fant jeg et spindelvev med mye dugg på, og da hadde jeg jo ikke noe annet valg enn å løpe inn og hente kameraet og mellomringen :)
Det var en del spindelvev over alt i hagen, så jeg fikk en times tid med fotografering og noen brukbare bilder.
Jeg begynner å få til teknikken med mellomringen, selv om jeg ennå har en del å lære.

Siden jeg brukte mellomringen er blenderåpningen på maks, lukkertiden er 1/500 sek, noen av bildene tok jeg med monochrome for å se hvordan det tok seg ut i sort/hvitt.









Jeg tok noen bilder med spindelvev og dugg på barnåler i dag, men de blir lagt ut imorgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar